Monday, March 16, 2009

Updated IMPORTANT: Practical Phys Pharm 16/3/2009

Hari ini Group B waktu buat Praktikal 2 Phys Pharm (preparation o/w emulsion - 13/1/2009) akan buat praktikal hari ini 16/3/2009. Group ini bukan yang ambil industri sahaja, yang ambil kosmetik pun ada. Kalau lupa group, tengok pada lab report anda yang sudah diserah kembali, tengok anda anda buat bile. Emulsion yang sama akan diguna hari ini. Ambil emulsion anda dari lab tingkat 2 dan bawa ke lab bawah. Br Sufian menunggu di sana

Sebarkan pada semua

Oye, aku xde list name.... lab assistant tak bagi. die kate korg mesti ingat punye

aku bg 1 formula.
waktu practical first macroscopical identification (p'macog) n interfacial tension (phys pharm), sape buat interfacial tension dulu, die group A, spe buat macro dulu, die group B.

3 comments:

Anonymous said...

ape punya susahla buat macam nih. ada grup A,B, 1,2. eksperimen dh la banyak gile.. aku x igt dah grup mana

Amalina Amri said...

aku pun xpuas hati gak. aku lg penat naik turun tangga nk tnye psl korg nih. esok sop pgi komplen lah

Anonymous said...

hihi ^_^ sian amal... ini semua berlaku sbb kite bnyk sgt grup... huhuhu sbb 2 jdk compius cket...