Wednesday, February 24, 2010

Photo Frame Batch

Ni adalah hasil selama beberapa minggu untuk menghasilkan photo frame batch kita. Silalah tengok muka2 korang yang comey2, lawa2, hensem2, cantik2, macho2, cool2, bergaya2 &...macam2 lagi.....harap2 korang sume puas hati dengan gambar masing2 ye...penat kot nak edit ni.....tapi kalu ade komen ke cadangan boleh bagi...nanti kalu ada masa boleh nak edit lagi...ni pun x siap lagi...mungkin 80% siap kot.

"Together we strive, Together we success"




12 comments:

Anonymous said...

erk.. name aku salah eja la.. faiz rasid..

Anonymous said...

senior n junior dah bleh kenal korang...n aku sure ada bro batch korang xkenal lagi sister kelas korang n vice versa...so bagusla ada gamba ni..hehe

Apai said...

tj asal senyuman ko menggoda..... aku dah tergoda dh nih hahahahhahhah

AUTONAZINE said...

nanti aku betulkan balik faiz....bahaya kao ni apai...dah la duk serumah

topeq said...

fadhlan,apsal gamba mamat sebelah faiz salleh yang pakai cermin mata tu nampak macho gile?tlg edit sket boleh x?hahahah

nuruLamaL said...

er nak Nurul Amalina blh x? kalo pnjng sgt, xpe lah...

Anonymous said...

Apai, for the last time, jangan tengok gambar laki je!

Amin said...

amal, boleh

cagan = ashraf

classmate said...

trimas la pd org2 bersusahpayah menghasilkan frame ni.. senang nnt kna pggil nama dlm kls.. huhu

fadlan said...

topeq- mmg macho gle la mamat tu...tu pun aku dah edit sikit..aku trim rambut tu jd macam bdk skema plak.
pasal nme2 tu mgkn akan tukar kpd nme penuh kot.

Apai said...

hahahhaahahahahah tgk p xbez.... bek tgk gamba laki sdap skit nak bahan hahahaahhah dak p xleh bahan nant dorg nangis hahahaahhaahha

Guest15 said...

hak ela.. bla la apai