Sunday, February 21, 2010

Academic Curriculum Review Survey



salam..nk bgtau, IPhA ade nak wat survey pasal academic curriculum review.mcm borang2 survey yg lain, kat dlm borang ni, korg bole tulis apape komen/pendapat ttg kuliyyah farmasi yg berkaitan dgn akademik.n kalau boleh, jgn la sekadar komen n kritik je, tlg bg cadangan skali mcm mn nk improve atau nk gnti dgn sistem yg sedia ade...

borang ni akan diedarkan iA, hr selase n rabu..so, bole la pk2 dulu nk bg cdgn ape. haaa..lg satu, kalau bole, tulis la betul2 n biar ade bukti,jgn maen2 tau..sbb.. INI SERIES~~

lastly, hrp2 kte sume bole sumbang baaaanyak2 idea.thanx..^^

6 comments:

Anonymous said...

nape reminder nyer camtuh? kte ni byk maen eh...

farah hani said...

em..xdelah nk kate kte ni kuat maen2 ke ape.tp, just nk btau tulis betul2 sbb nnt nk g jumpe ngn mdm halimah/dr che sue.err..kalau ade slh ckp/type, mntak maaf ye... =(

Anonymous said...

cool...

shamel said...

aku suka lukisan ni. ko lukis ke farah hani?

Anonymous said...

farah hani said..

haha.msti la tak shamel.ak xsekreatif ko la..oh, sbnr nye ade dialog jwpn, tp, ble da post ilang plk.haha..

pipahensem said...

xde kene ngene pn. sj nk capap.. sape die cik nony ni eh. sensitif bebeno. bkn brani kerana benar ye dak. pngecut krn xbenarlah xgtuh. renung2kn dan slamat beramal.. hani xckpnye kt ko,hani ckp kt aku tuh... aku kn byk main2............