Tuesday, October 19, 2010

Time table, Kuiz PE, report DD, MTAC DM & poster QA

Assalamua'laikum...

saya share kan pengetahuan saya untuk 5 perkara dia atas yg berlaku minggu ni:

1. Time table: seperti mana anda tahu, jadual kite sungguh lah dinamik,,last2 minute pon ad tukar...jadi esok sperti mana yg diberitahu kepada saya,kelas last PE bro qais pada pukul 11.30 am....manakala sebelah petg (kul 2), buat masa ni,tiade kelas.

2. Kuiz PE: kelas PE esok dgn kuiz PE tiada kaitan langsung untuk esok...means,takde kuiz pe esok...Kuiz + presentation PE akan diberitahu Bro Qais n apabila saya tahu, saya akn beritahu a.s.a.p.

3. report DD: report DD opthalmic preparation Perlu Dihantar pada JUMAAT ni..untuk report DD, bab discussion maybe anda blh masukkan apa yg perlu kpd opthalmic preparation,labelling, knp NaCl dimasukkan dlm preparation (jwpn: untuk balance pH), knp perlu ada preservative, container-----rujuk buku a.j. winfield.

4. MTAC DM: redha + sabar +tabah +berkorban = terima kasih semua :) ..ketua group tgh selesaikan MTAC group masing2 .terima kasih!!

5.Poster QA: Comfirm khamis..First, tutorial QA kul 9 (IMPORTANT) then, kite ad masa untuk prepare poster kite di board yg akan disediakan di foyer KOP..then kite present poster dlm kul 9.30

wallahua'lam...ajak kawan2 bace post blog ni yek ..share ilmu kita jgn simpan sorg2..terima kasih rx6th!

No comments: