Wednesday, August 13, 2008

perlawan bola sepak antara Yr2 and Yr3-separuh akhir














gambar: skuad bola sepak batch kita dan penyokong yg berlatih d taman gelora serta sebahagian skuad bola sepak 3rd yr n penyokong..

Assalamualaikum,

Petang ni akan diadakan perlawanan bola sepak separuh akhir antara skuad bola sepak batch kita dan 3rd yr. Untuk makluman semua perlawanan ini seumpama ulangan perlawanan akhir semesta lepas dalam IPhA squad selection.alhamdulillah dalam perlawanan lepas kita berjaya menang dengan jumlah jaringan 3-0, seterusnya merampas takhta kejuaraan. Insyallah diharapkan kita berjaya mengekalkan kejuaraan pada tahun ini buat kali kedua. aturcara perlawanan:

Masa: 5.30pm
Tempat: Padang UIA

Semalam telah diadakan perlawanan separuh akhir di antara 1st yr dan 4th yr. keputusan perlawanan, 4th yr menang 6-2. sementara itu, undian perlawanan separuh akhir telah diadakan tengah hari semalam. maka, hasil undian, kita berhadapan 3rd yr manakala 1st yr berhadapan 4th yr.

diharapkan semua dapat turun menyaksikan perlawanan ini terutama brothers.
p/s: amin jgn lupa bw kamera.

3 comments:

Anonymous said...

ak allergic ngan bola.hehehe.arap helmi rahmat, saifuddin boleh tngkap gmbr menarik. sebelum,semasa dan selepas perlawanan. :P

Ilham Nur said...

yah, aku menarik balik persaraan aku untuk beraksi pada petang ini,hehe

Anonymous said...

Bola kalah! huhuhu,
mnta maaf bnyk2 sbb main x elk td,
6th batch, we are the best!!!!
tp maybe xde luck kot,
tp, at least ble klh byk gak leh
kte blaja, kte msh krng commitment, kte batch yg ade lelaki plng rmi, tp 12 orng je turun,tolak yg injured n x reti main lngsng ade la dlm 30 lbh lg kn, sedih kn? mane la lain2 kn?
3rd yr rmi sngt trn main,
neway, ade bnyk mase lg,
moge nxt time, kte dpt spprt team batch kte,
Hidup 6th batch!