Monday, May 18, 2009

KOP - 18th May 2009

Hai, sebelom ni, kita hanya berpeluang menyaksikan Kulliyyah of Pharmacy dari jauh. Kali ini, Shamel dan Apip berpeluang membuat tour ke kawasan sekitarnya dan dalam bangunan itu sendiri. Ini barulah tour sebenar. Bersabung nyawa meredah lopak, selut, rangka2 besi dan lantai licin berpasir. Haha. Apa-apa pon, edisi ini khas untuk tatapan kamu semua.

Ini di atas tangga bercabang di hadapan KOP

Haa..terkejuuuut. Inilah makmal kita nanti. Besar betul. Nak berlari pon boleh. Hopefully ada penyaman udara. Taklah berpeluh buat eksperimen.

Eksklusif kan? Tangga bahagian dalam pon ade lampu tuu. KOM tak dapat macam ni. Jangan risau.. kalau penat, lif tetap ada. Cuma, masih tak berfungsi lagi.

Whoaa..tingginye. Ni pemandangan dari tingkat paling atas. Lagi tinggi daripada semua bangunan. Hujung dunia pon boleh nampaaaak~ Ganas tak ganas!! Haha.

Gambar ni diambil daripada luar sebuah bilik yang besar. Dalamnya dah ada stock kerusi2 eksklusif. Kerusi lecturer kot. Tapi, tak nampak pulak mana mejanya. Tak sampai lagi kot.

Hmm..sampai situ sajelah untuk kali ni. Penat keliling KOP ni. Psstt..pemandangan malam lagi cantik tau tak. Tak percaya?? Datang sem depan. Tengok la sendiri. Choowww!

12 comments:

Anonymous said...

cantik!!

amal.S said...

betol2... lawa ^_^

aiko said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

wah,semangatnye nak masuk sem baru.yosh!berusaha!

haziah said...

KOP yang di nanti2 kan oleh sume~ minta2 lah sempat gune nnt~

Anonymous said...

kaler bngunn tu macam tadika je aku tgk

apip said...

KOP~ penat kot explore... dapatnye kelas kat tingkt bwh, lab kat tngkt 6, PBL kat tingkat bwk blk... bole mati kepenatan~ hahaha... makin tmbh laa bdk2 x nk g klas... wakakka

::Amin Mansor:: said...

cantik2. mel, ko n apip bergambar tp sape jurugambar neh?

Azri said...

aku nak masuk KOP UIA gak la.hohoho..

joegrimjow said...

adekah kawan ku blajar d ni?

Anonymous said...

siapakah kawanmu?

shamel said...

amin,
photographer: ade la mat bangla tu. Gigih mengajarnye.

azri,
Haha. tibe2. Nanti kitorg sediakan bilik khas utk kamu kerja.

joegrimjow,
Eh, hai joe.

Anonymous,
Yea, siapakah??