Thursday, April 30, 2009

Status Forum IIUMRX6TH

setelah difikirkan selama tidak sampai 24 jam selepas menerima komen2 dari members, akhirnya keputusan ini dibuat.....

Blog batch - akan kekal seperti sekarang. blog akan menjadi tempat perbincangan non-academic activities (program, trip dan lain2), announce good news (kawin@apa2 sahaja), upload photo batch, perkongsian ilmu2 agama, ilmu falsafah dan segala jenis ilmu yang korang sudi share dengan semua member kita.

Forum - tempat perbincangan akademik sahaja. Subjek2 semester depan semuanya ada. Jadi, sesiapa yang berminat untuk mengadakan perbincangan, pertanyaan mengenai sesuatu tajuk, perkongsian ilmu. Boleh la aktif kat forum tu. Sudah pasti forum itu lebih sistematik. Harap semua faham pasal shout yg kat sebelah ni tak kekal. If kat forum, ianya kekal sampai mati @ sampai aku delete forum tu. Ada 2 nasib forum tu, sama ada terus aktif atau ianya di delete dalam masa 1 semester (tempoh penyesuaian yang diberikan).. Berkenaan mereka yang tidak selalu online, jangan risau. Jadikan blog batch ini blog utama, forum tu tak payah bukak pun tak pe. Sebab sebarang yang menarik kt blog untuk dikongsi akan diannounce kat blog. Jangan risau ye... Anda tidak akan ketinggalan. Ini janji saya.

Akhir sekali, kita mengharapkan kerjasama daripada semua untuk menjayakan sesuatu perkara. 'I LOVE IIUMRX6TH'

3 comments:

aizuddinmn said...

ak sokong amin..ak cdgkan blog masih diutamakan..ap2 perkara di letakkan kt blog..dan rsnya baik kt cb dl utk st sem..dan mungkin kita bleh kembangkan forum akademik ni utk semua ipha members bwh biro education, semua ahli ipha (junior dan senior) bleh bg guideline atau pandangan atau komen buat setiap subjek..jd junior bleh blaja dr senior ttg subjek 2..cthnya dlm clinicl pmcy, ap yg kita akan blaja, siapa lecturer yg akan mengajar,buku teks yg digunakan,dll..
ap2 pun thanks amin..very good idea..utk batch kita terus maju kehadapan dan berjaya di dunia dan di akhirat kt perlukan org2 yg mcm amin-think tank-maksudnya pemikir-mereka sentiasa berpikir mcm mn nk improve sesuatu atupun menyelesaikan sesuatu masalah, sentiasa menyumbangkan idea,pendapat, pandangan serta kritikan yg membina..dan sebenarnya semua org bleh jadi think tank..lg ramai jd think tank-lg ramai yg sumbangkan idea/pendapat lg dan sgt2 lah bgus sb kita akan ad bnyk idea..dan akhirnya batch kita kan terus berjaya..thankx amin dan semua..I LOVE IIUMRX6th..ap yg kita nk adlh kejayaan bersama buat semua ahli btch kita dan ipha, insyAllah..

Anonymous said...

amin, discsn psl posting xnk ltk kt forum ke?
sng sket nk dscss kn, ak dh la still blur2 ni,
pastu xde orng pn nk ckp psl posting ni.,

Amin Mansor said...

panjangnye din ko taip... hee..

anony, ak dah taruk bab2 posting tu kt blog.da dibincangkan.nanti ak announce n tarik link kt tepi supaya smua org nampak.

forum tu utk academic je lah eh...