Monday, September 7, 2009

Program berbuka puasa

-InsyaAllah, pada 9/9/2009 iaitu hari rabu ni akan diadakan program berbuka puasa untuk batch kita je la.Bertempat kat lobi kop y kat ats tu,kwsn lapang..
- Sbelum itu, phk pngnjur nak buat survey dulu tntg menu y korg nak. So kat bwh ni ada pilihn menu :
-Menu A = Nasi putih + Daging masak merah + Tom Yam campur + telur Dadar+ air + buah
-Harga = Rm 5 per person
-Menu B = Nasi Goreng + ayam tp X de buah dan air
- Harga = Rm 3.50 per person + kos nak buat air dan beli buah2
-So, buat la kputusn klu bley ari ni jg coz nak cnfirmkn dgn abe Di (tukg masak= sedap dia masak, InsyaAllah).
- Jd, kitorg nak tengok apa respon korg, nak menu A/B..
- Phk pngnjur lbih prefer menu A, sedap la sket nak berbuka plus air dan buah tukg masak nak sediakn, xperlu susah2. Jika nak dibndingkan dgn hrga mknn brbuka kita, rasanya jauh lebih murah.Betul x? kcuali org2 y brbuka kat masjid. Itu free, xkira.
- Tentatif program simple je, berbuka, solat maghrib brjemaah, mgkn sdikit tazkirah, solat I'syak and last skali mgkn solat terawih. Solat terawih ni xconfirm lg..Klu korg nak,bley je buat.alang2 da solat I'syak terus je kn solt terawih.
- Arap2, shbt2 sume dpt bg respon secepat mgkin ari ni jg..moga2 program kita ni brjya dgn kehadiran shbt2 skalian,arap2 xde la y ponteng. Bley ke???
- Sepertimana kita thu, prgrm ni mgkn prgrm batch y trakhr b4 cti raya, jadi datg lah ramai2.
- Satu lg, sape2 y nk beramal bln puasa ni, dialu-alukn smbngn anda untk dismbgkn kpd prgram ni..mgkn byrn nnti bley dikurgkan lg. Sister bley bgtau Khadijah Amin dan brothers-helmi yob
- Moga2 program kita ni jg akn diberkati Oleh Allah dan berjya memyemai rasa kasih syg kita trhadp ukhuwwah y terjalin antara kita..Ameen..

25 comments:

Amin said...

terbaek!!mi,cadangan buat kt atas tangga KOP tu boleh? if xujan la..=)

MHY said...

Apa pilihn menu ko amin??

shamel said...

WAJIB LA MENU A miyob!!!

wajibmenuA said...

2lh psl.wajibkan je menu a.klu bdk2 ni g bazar pn,cnfirm lbh 5rggt.wajibkan je.hahah

Anonymous said...

terawih buat teruslah. xyah dah cari jemaah kat tempat lain.

hud hud said...

Nmpknye ak je nk menu B..Vote for B!

'atiqah said...

a untuk 'atiqah =)
lama tak makan tom yam nih.hehe

nizam said...

aku vote menu A..tp pesan kt abe D jgn pedas sgt eh...

aizuddinmn said...

ak vote menu A..tq miyob..

MHY said...

kptsn akn dibuat sblum pkl 4 ptg ni..so, masa msh pnjg.stkt ni,menu A menng la..to Huda:kena cri ramai lg org la..

Amin said...

semesti Menu A.nk pedas kaw kaw. VS nizam. hehe..

matto said...

aku nak A. mane ade org nak B. Exam pun nk A la. Tapi kalau menu A jadi B, aku pilih B la pulak. haha....so, A selame2nye.

TJ said...

A.

ashraf ghani said...

Nok A. Tom yam kasi pedas bg smpai tahap runny nose pnyer.. hahaha..

hud hud said...

Ak tgh kumpul kroni utk B..hehe..

pipahensem said...

=....( nak B nak B nak B nak B nak B nak B nak B nak B nak B nak B nak B... ayam masak merah xde ke.. daging nati lekat celah gg ohohoho nati trawih masak merah. sohla tumbuk bg lunyai dulu daging tu..

Anonymous said...

aku nk menu C, lamb chop ngan fresh oren, rm2 sorg

'atiqah said...

ayam dh byk kali makanla pah..bbq je, mesti ayam. dulu birthday batch pun, ns ayam =p hehe.peace, no war eh..

'atiqah said...

ayam dh byk kali makanla pah..bbq je, mesti ayam. dulu birthday batch pun, ns ayam =p hehe.peace, no war eh..

ezmiza02 said...

nak menu B.. tp klu nk A jgk, tomyam ngan daging merah mcm xseswai je.. 2 lauk yg lain.. tomyam geng de sayur kailan ikan masin+telur dadar... tomyam kene panas+pedasss n cukup masam de...baru terrrrmantop.. slurpp..

amsyar said...

mi, nak a

MHY said...

so,the result is menu A..pmbyrn arap2 dpt dibuat b4 mcq exam..sstr bley byr kt khadijah amin,brothers kt sy la..byrnnya Rm 5

shamel said...

Tomyam pedas mmg aku buat siram pokok KOP je nanti. Haha. Gile amaran statement!

Anonymous said...

walopon kaunter dah tutup..aku vote AAAA!

Anonymous said...

ko nak buat siram pokok kat kop shamel?? abesla. dah la pokok baru nak idop. nanti tambah kes plak bdak y3 ni.. dahla bnyk gile kontroversi