Saturday, September 12, 2009

Happy Holidays & Selamat Hari Raya Aidilfitri

IIUMRx6th wishing you selamat bercuti dan selamat hari raya aidilfitri. Jgn lupa datang semula sebelum 28/9/2009 (Week 12). Then, we will study for 5 weeks more before end semester examination. 5 minggu je bljr pastu exam. Good luck for your final exam!

Jangan lupa juga bawa balik uia kuih raya, ada jamuan raya. =)

Jangan lupa study for attachment GIT sebab Thursday Week-12, ada attachment C.P.1 on GIT. Semua kena clerk tetapi hanya 2 groups (B & C) yang akan present. Group A & D perlu print slide & report sahaja. Untuk attachment Genitourinary (GU), setiap group A, B, C & D perlu hantar 3 groups kecil untuk present. Nanti kita akan bincangkan pemilihan group yang perlu present sebab markah yg present ini akan mewakili mereka yang tidak present.

Week last (Week-16), kita akan menghadapai OSCE hospital pharmacy services (pharmacy practice) dan VIVA clinical pharmacy. Jadi, bersedialah.

Kemudian, bersedialah (emosi, jasmani dan rohani) menghadapi kelas yg banyak nanti sebab kita berhutang 12 contact hours termasuk 1 practical. =)

Akhir kata, saya mohon maaf andai melakukan kesilapan dalam mengendalikan blog ini. Yang baik daripada Allah, yang buruk daripada saya sendiri. Sekian, terima kasih.

No comments: