Sunday, October 5, 2008

Some info for the report


6 comments:

MHR said...

Sori laa...x ble nak copy table msk sini...kena guna print screen and post...tu sbb gambar dia kecik je..

Harap ni dpt membantu...tp aku rasa cam dah terlambat je...sori laa..aku x baca sgt comment tuhh..baru je terdetik nak baca

Unknown said...

pembetulan untuk pentobarbitone 200mg/kg.

dead = 4
asleep = 5

yg ni group aku yg buat, memang dapat macam tu. Bro. erman cakap dah betul. takde pembetulan.tikus tu memang takde effect, sampaila kitorang tambah dose entah berape banyak tah, lepas tu baru tikus ni tidur. memang aku dah buat pembetulan kat whiteboard lab hari tu, mungkin korang tak perasan.

Anonymous said...

ak rase result 40mg/kg pentobarbitone kene ubah la... curve xbtl..

lannetwork said...

msat, tikus ko 9 ekor je ke?sekor lg mne?

Unknown said...

sekor lagi aku dah buang dalam paye.. haha...

kan experiment tu ada tiga kemungkinan, dead, asleep n no effect. yg sekor lagi masuk dalam kategori no effect.

IIUM Pharmacy 6th Batch said...

xpenting pun sekor tu kn.sbb kita nk percentage