Wednesday, September 17, 2008

Coret-coret II

13
Ramadan tinggal 13 hari je lg..jangan sia-siakan bulan yang penuh barakah ni..belum pasti lagi kita akan bertemu kembali dengan Ramadan untuk tahun depan..dan 3 hari lg untuk kita melalui 10 malam terakhir di bulan Ramadan..dan semua pun tau ad 1 malam lailatul qadar dalam sepuluh malam terakhir....dan sebenarnya kedatangan(masa) ramadan kali adalah lebih baik daripada masa ramadan tahun lepas..sebab ramadan tahun lepas dh dkat dgn final exam, tapi tahun ni, agak lama sedikit dari final exam..dh xde alasan utk antara final exam dan ramadan,tp jgn lupa studi..jd jgn lepaskan peluang ni..banyakkan amal-amal ibadat,perbanyakan kerja kebajikan..semoga kita berjaya membentuk diri soleh dan solehah dalam madrasah ramadan tahun ini dan komited dgn amal soleh kita selepas ramadan..

p/s: hari raya pun 13 hr lg..hehe..ramadan dulu..br syawal..

60
Kita masih ada lg 60 markah untuk final exam ni dalam hampir semua subjek. Jd, ayuh, kita berusaha untuk mendapatkan yang terbaik dalam final exam ni..Tinggal lebih kurang 6 minggu je lagi sblm final exam..kita x perlu tunggu result midsem kuar-kemudian br nk stat studi.. yang penting kita berusaha dr sekarang.. nant x perlula sampai x tdo semalaman untuk studi last-last minute..berusaha..berdoa..bertawakal..selamat berusaha dan semoga berjaya utk semua..

4 comments:

Anonymous said...

ingatkn conteng-conteng tadi.
hehe..

Anonymous said...

thanks din, peringatan yg sgt bermanfaat.

Amin Mansor said...

insyaallah semua study rajin2.

mutiara bd said...

yea ana sokong sangat apa yang ketua kita cakap..nasihat berguna tuh..biar masuk dalam hati. bukan masuk dalam telinga dan otaks saja.