Monday, September 22, 2008

A DAY WITH PERMATA CAMAR IV

Salam..Alhamdulillah akhirnya selesai jgk prgram kita berbuka puasa bersama anak2 yatim Permata Camar..Terima kasih kpd semua komiti yang terlibat, yang bg sponsor, yang tolong susun2 meja, yang gotong royong bersihkan surau, yang buat air, yang masak kalu ade, yang sediakn makanan, and last skali, yang tolong datang. Harap2 program kita diberkati Allah dan dapat memberi sedikit manfaat kpd anak2 yatim tu termasukla kpd kita skali..saya nk minta maaf kalu ade slh silap kalau program ni x menarik ke? sekejap sgt ke? makan x sedap ke? atau ape2 je la.

So,kepada sape2 yang ade komen atau pendapat psl program ni atau program lain ke boleh la luahkan kat sini..ni pun utk kebaikan kita semua jgk..

..TAMAT..

2 comments:

msat said...

macam cerita bersiri la pulak. kan aku dah cakap, lannetwork nih boleh jadi sasterawan negara.

Anonymous said...

byk kueh tak abes