Thursday, September 18, 2008

A DAY WITH PERMATA CAMAR II

Sepertimana yang telah dirancang, minggu ni kita ada iftar kat rumah anak yatim kan. Program ni diwajibkan utk sume ormng. So, harap2 semua boleh datang untuk memeriahkan program tu..Bukan ape, program ni pun setahun sekali je. Apatah lagi dibuat dlm bulan Ramadhan. Bukan senang nak dapat peluang macam ni. Cuba kita bayangkan keadaan anak2 yatim tu yang x de mak ayah..kalu raya pun raya sorang2, sambut antara mereka je. Sekurang2nya dengan kedatangan kita nanti dapat la menggembirakan sedikit perasaan mereka nanti..InsyaAllah..

Seterusnya, sape2 yang nak menghulurkan sumbangan tu amat la dialu2kan..Ikhlaskan niat kita kerana Allah. Esok InsyaAllah akan diedarkan sampul surat derma untuk anak2 yatim tu.So, sediakanlah duit banyak2 esok.

Berkenaan tempat pulak, korang tau x jalan nak pegi ke pantai sepat? Ala tempat kita buat Pharmily Day haritu..kalu tau korang ikut je jalan tu daripada Megamall ke Tg Lumpur, lalu Yayasan Pahang terus je sampai jumpa simpang tiga belok kanan arah ke Pekan. Pastu korang akan jumpa simpang tiga lagi, belok kiri menuju ke Pantai Sepat..kalau terus akan pegi ke Pekan.. Kat simpang tiga tu, korang dah boleh nampak signboard untuk pegi ke Rumah Anak Yatim Permata Camar..Ikut je signboard sampai jumpa tempat tu..Senang je

Signboard ke Rumah Anak yatim Permata Camar



Ok..kalu x jumpa boleh tnye aku.

3 comments:

::Amin Mansor:: said...

insyaallah datang

Anonymous said...

50 meter je tuh..bukan jauh pun

Anonymous said...

50km jauh la