Monday, June 8, 2009

Gambar Majlis Perkahwinan Matmin 070609 (Day 2)

Hari ke-2 di Kuala Terengganu bermula dengan aktiviti breakfast di rumah faris hanif (nama glamer = bunif) yg terletak di Tok Jiring.


Selesai breakfast, kami ke Stadium Sultan Mizan yang runtuh baru-baru ini. Gambar ini akan menjadi bukti dan sejarah sehingga beratus-ratus tahun akan datang, membuktikan member iiumrx6th pernah menjejak kaki ke stadium yang akan menjadi replika (ni kalau aku jadi PM, aku tak renovate dah, biar je macam ni pastu ubah-ubah skit supaya stadium ni boleh dipakai).

Kemudian, kami ke kampung Keropok Lekor untuk membeli keropok. Huh! Ramai giler orang kt kedai ni, sanggup beratur semata-mata keropok yang sedap.


Err.. Shamel (videographer) bersama melrose (nama videocam)











Kemudian, berkumpul di Masjid Terapung untuk bergerak sama-sama ke rumah matmin

Tiba di rumah matmin, makan, bergurau dan bergambar bersama.

7 comments:

Anonymous said...

best nya jln2! gambar pun best! along lg natural utk yg ni..

jaja said...

Tahniah utk matmin & along.
Selamat pengantin baruuu... maaf tak dpt hadir. Doaku utk kalian... Semoga berbahagia smp ke baby anak cucu cicit etc.. congrats again.he3

matmin si pengantin baru said...

pengantin baru br singgah kt blog ni.tqvm kami ucapkan kpda kwn2 yg dtg menyerikan majlis.tq byk2..best gmbr2 kt cni.haha.along natural skit 2nd day,bru lps smyang,xde makeup dh.haha

Anonymous said...

tahniah matmin.

azwadikamarudin said...

Tahniah matmin dan isteri... sekarang matmin bahasakan diri dia KAMI dah, tanda sudah berDUA.. hehe.. Amin mansor, tq sgt2 kerana tumpangkan kereta...

'atiqah said...

tahniah untuk matmin n isteri.mg berkah bersama kalian..sampai syurga..ameen

maisarah said...

matmin & along,
selamat pengantin br=)